Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu Nr II/24 z sesji Rady Miejskiej Trzcianki z 23.05.2024 r.
4.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trzcianka na lata 2024-2035 oraz Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwały budżetowej na 2024 rok.
5.
Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
6.
Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
7.
Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Siedlisku.
8.
Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. Trójcy Świętej w Róży Wielkiej.
9.
Projekt uchwały w sprawie współdziałania z powiatem czarnkowsko-trzcianeckim przy realizacji zadań z zakresu promocji.
10.
Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad umarzania, odraczania terminów spłaty, rozkładania na raty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przypadających gminie Trzcianka i jej jednostkom organizacyjnym.
11.
Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia w drodze darowizny od Skarbu Państwa na własność gminy Trzcianka prawa do spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu użytkowego.
12.
Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia w drodze darowizny od Skarbu Państwa nieruchomości niezabudowanej na własność gminy Trzcianka.
13.
Projekt uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę.
14.
Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trzcianka w obrębie geodezyjnym Stobno z przeznaczeniem pod eksploatację złoża piasku kwarcowego.
15.
Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trzcianka dla części drogi wojewódzkiej nr 180 w obrębach geodezyjnych Stobno i Wrząca.
16.
Projekt uchwały w sprawie zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie gminy Trzcianka w 2024 roku.
17.
Projekt uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego gminy Trzcianka.
18.
Projekt uchwały w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miejskiej Trzcianki do Trzcianeckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
19.
Projekt uchwały w sprawie planu pracy Rady Miejskiej Trzcianki
20.
Projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości rolnej na terenie miasta Trzcianki.
21.
Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Trzcianki w rejonie ulic: Broniewskiego, Mickiewicza i Parku 1 Maja.
22.
Projekt uchwały w sprawie planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej Trzcianki na II półrocze 2024 roku.
23.
Raport o stanie gminy Trzcianka w 2023 roku:
1)
prezentacja raportu o stanie gminy Trzcianka w 2023 roku;
3)
projekt uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Trzcianki.
24.
Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Trzcianka za 2023 rok; sprawozdanie finansowe gminy Trzcianka za 2023 rok; informacja o stanie mienia gminy Trzcianka.
1)
uchwała Nr SO-15/0954/183/2024 Składu Orzekającego RIO w Poznaniu z 23.04.2024 r. w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta i Gminy Trzcianka za rok 2023 wraz z informacją o stanie mienia Jednostki i objaśnieniami;
2)
uchwała Nr 1/24 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Trzcianki z dnia 6.06.2024 r. w sprawie wyrażenia opinii o wykonaniu budżetu gminy Trzcianka za 2023 rok oraz wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Trzcianki za 2023 rok;
3)
uchwała Nr SO-15/0955/249/2024 Składu Orzekającego RIO w Poznaniu z dnia 14.06.2024 r. w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Trzcianki o udzielenie Burmistrzowi Trzcianki absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
4)
dyskusja nad przedstawionymi materiałami;
5)
głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Trzcianka za 2023 rok;
6)
głosowanie projektu uchwały w sprawie absolutorium.
25.
Informacja Burmistrza z działalności w okresie między sesjami.
26.
Informacja o pismach adresowanych do Rady.
27.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych oraz sołtysów.