Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu Nr 16/25 z posiedzenia z 22 września 2025 roku.
4.
Informacja o stanie prac nad uchwałą krajobrazową - założenia, koncepcje.
5.
Analiza możliwości budowy Stacji Przeładunkowej i rozwoju PSZOK.
6.
Opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej Trzcianki.
1)
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
2)
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trzcianka na lata 2025-2040.
3)
Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki.
4)
Projekt uchwały w sprawie podatku od nieruchomości pobieranego na terenie gminy Trzcianka
5)
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie pomocy finansowej dla powiatu czarnkowsko – trzcianeckiego.
6)
Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych.
7)
Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej przejścia i przejazdu przez nieruchomość stanowiącą własność gminy Trzcianka.
8)
Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Trzcianki w rejonie ulic: Broniewskiego, Mickiewicza i Parku 1 Maja.
9)
Projekt uchwały w sprawie Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2026 – 2029 Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o. o. w Trzciance.
10)
Projekt uchwały uchylającej uchwałę w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Trzcianeckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
11)
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez gminę Trzcianka umowy partnerstwa z gminami: Szydłowo, Wałcz, Jastrowie, Tarnówka, na realizację projektu pn. „Rozwój nowych społeczności energetycznych” na terenie gmin: Trzcianka, Szydłowo, Wałcz, Jastrowie, Tarnówka.
12)
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Trzcianka.
7.
Informacja bieżąca o prowadzonych inwestycjach na terenie gminy.
8.
Zapoznanie się ze sprawami wniesionymi do komisji.
9.
Wnioski i zapytania radnych.
10.
Zamknięcie posiedzenia.